Free Shipping 1 
Delivery via DHL and DPD 
Delivery Time 1-3 Workdays  
30 Days Right of Revocation 
Customer Service via Livechat 
Vivobarefoot Ryder Ladies

Vivobarefoot Ryder Ladies

black


Ready for shipping. Delivery time 1-3 days
add to Cart

Barefoot winterboot Ryder Ladies by VIVOBAREFOOT.

The Ryder gives a nod to the classic riding boot, coupling luxury leather with a stretchy-neoprene back panel for a ?attering, ?tted silhouette. Reaching just below the knee, this sophisticated boot pairs perfectly with winter wardrobes and delivers all the bene?ts of barefoot in effortless style.

  • Barefoot winterboot Ryder Ladies by VIVOBAREFOOT
  • Upper: 100% Pittards Wild Hide leather, neoprene
  • Leather insole
  • Patented 4mm barefoot winter sole, anti-slip
  • Pro 5: puncture resistant sole technology
  • Removable 3.5mm thermal insole with Outlast technology
  • Winterproof
  • Weight per shoe: 239 g (size 37)
  • Best for impregnationCollonil Carbon Pro
  • This style runs half a size smaller
  • AW2019

Art.No.: VB-200120-01-H
You have to be logged in to write a review.
Bozhana writes: 16.12.2018
Super stiefel, endlich perfekt für schlanke Waden. Es gab vorhin gr. 35, die für mich perfekt war- obwohl ich bei manche schuhe 36 trage. Das Schuh ist sehr bequem, das Leder fühlt sich sehr gut an, und das ganze schuh sieht trotzt Barfussgefühl sehr elegant aus.
Susann writes: 29.10.2018
Ein schöner Stiefel, hochwertig gearbeitet. Für mich am Fußrist zu tief geschnitten, die Ferse wiederum zu weit, sodass er für mich nicht geeignet war. Sehr schade!
Helena writes: 11.09.2018
Sehr schöner schwarzer Stiefel. Durch den langen Reißverschluss gut anzuziehen. Breite Zehenbox, die aber nicht "globig" wirkt. Einziges Manko: Der Neoprenteil ist zwar dehnbar, dennoch ist der Schuh für starke Waden nicht geeignet. Daher wieder zurückgesandt.

Follow us on Instagram


Customer who bought this product also bought:

    Contact us