Free Shipping 1 
Delivery Time 3-5 Workdays  
60 Days Right of Revocation 
Vivobarefoot Opanka Women

Vivobarefoot Opanka Women

-40%
white/beige

165,00 € 

Low stock - order quickly! Delivery time 2-4 days
add to Cart

Barefoot shoe Opanka Women by VIVOBAREFOOT.

The Opanka is our simple and stylish barefoot slip-on, made in Portugal using local leather and canvas. Light, flexible and breathable, this shoe was built for easy transition from work to play. Featuring an ultra-thin sole, this style is the ideal blend of barefoot freedom and smart-casual style. Dress up for meetings, or dress down for drinks - the Opanka is your ultimate workweek companion.

  • Barefoot shoe Opanka Women by VIVOBAREFOOT
  • Upper: local leather and canvas textile
  • leather insole
  • Patented, 4mm thin barefoot outsole with hexagonal grip
  • Pro 5: abrasion- and puncture-resistant technology
  • SS2020
  • This style fits true to size.

Art.No.: VB-200215-01-H
You have to be logged in to write a review.
Variant: grey
Elisabeth writes: 12.04.2021
Sind mir am Spann leider zu eng komme gar nicht richtig rein.
Gehen zurück und bestelle ein anderes Modell
Variant: grey
Andrea writes: 14.03.2021
Die Farbe ist sehr schön. Sie tragen sich gut am Fuß. Ich habe genügend Platz für meine Zehen. Top
Variant: grey
Anne writes: 10.03.2021
Am Anfang am Spann etwas knapp, aber sind sie erst einmal „eingelaufen“, ist alles top: Laufgefühl, Zehenfreiheit, Farbe, Atmungsaktivität...!
Variant: pink
Marylin writes: 14.11.2020
Dieser Schuh passt super ist sehr angenehm zu tragen, ganz weich und leicht. Leider löst sich nach nur ein paar Wochen schon die Sohle vom Schuh.
Variant: pink
Fabienne writes: 23.07.2020
Die Farbe ist ein Traum! Ich trage den Schuh im Büro oder auch im Alltag. Passt einfach zu jedem Outfit.
Variant: white/beige
Antonella writes: 06.07.2020
Toller Sommerschuh! Bin echt zufrieden. Er würde mir noch besser gefallen wenn das Material an der Ferse auch aus Canvas bestehen würde. Trotzdem 5 Sterne!

Customer who bought this product also bought: